Vistas de página en total

domingo, 30 de diciembre de 2012

SOMNI GIRONISTA AL MINI-ESTADI

Encara que una mica tard aquí us deixem un breu resum de com vam viure la visita al mini des de la penya. El dia començava ben aviat ja que a les 9 del matí teniem prevista la sortida des de la plaça del monestir de St Feliu. Com és tradicional en aquest tipus de viatges, vam sortir amb un retard de mitja hora, això si, després de col·locar (una mica torta…) la pancarta de la penya a la part posterior del autobús i càrregar els bombos (inclòs un nou que estrenavem en aquest viatge)

Finalment, vam ser unes 50 persones les que ens vam desplaçar des de St Feliu. Durant el viatge com no podía ser d’una altra manera va manar escoltant el sorteig de la grossa de Nadal amb la il·lusió de que sortís el número de la penya. Al final ens vam haver de conformar amb el reintegrament ja que com molts de vosaltres ja sabeu acabava en 8. Durant el viatge vam tenir temps de sortejar una pilota signada pels jugadors del Girona i un parell de bufandes de la penya que van fer que el viatge d’anada se’ns fes molt curt. Aquí les fotos dels guanyadors dels sorteigs al bus.

Un cop arribats a Barcelona, vam tenir temps per anar a menjar pel nostre compte. Uns van optar per anar a les rambles, altres per anar a menjar al port olímpic, altres per visitar Canaletes amb bufandes i banderes del Girona…. vam gaudir d’unes hores ben maques i divertides en que el bon temps ens va acompañar. Del partit poc podem dir que no hagueu llegit ja. Impressionant, increible, mític, èpic, apoteòsic… els adjectius s’acaven per explicar el que van fer els nostres jugadors sobre la gespa del mini-estadi.  La veritat es que el punt que van aconseguir, tenint en compte com s’havia posat el partit, tenia gust a victoria i amb aquesta sensació vam sortir tots els gironistes de l’estadi culer.

I per despedir-nos com no podía ser d’una altra manera, bona entrada d’any a tots els gironistes, que l’any que vé sigui millor que aquest, i en clau esportiva que el Girona continuï el 2013 com ha estat aquest 2012, fent el millor any de la historia del club.